Kleine vergaderzaal huren

Gratis parkeren
Centraal in Goes
500 m van het station
Gratis WiFi & koffie
Gratis parkeren
Centraal in Goes
500 m van het station
Gratis WiFi & koffie

VIND EN BOEK EENVOUDIG JOUW KANTOOR OF VERGADERRUIMTE

VIND EN BOEK EENVOUDIG JOUW KANTOOR OF VERGADERRUIMTE

RESERVEER HIER

Ben je op zoek naar een kleine vergaderzaal om te huren voor een overleg met bijvoorbeeld collega’s of klanten? Dan biedt Ondernemerscentrum Zeeland in Goes jou de ideale werk- en vergaderruimte. Onze kleine vergaderzaal, spreekkamer Zeelandbrug, kun je huren voor een zakelijk gezelschap van maximaal acht personen. Deze bevat alle voorzieningen die nodig zijn om de perfecte vergaderdag te organiseren. Ontdek de mogelijkheden bij ons ondernemerscentrum en geef je wensen aan ons door, zodat wij je optimaal van dienst kunnen zijn.

ONZE KLEINE VERGADERZAAL IS VAN ALLE GEMAKKEN VOORZIEN

Wanneer je moet overleggen met relaties die vanuit verschillende locaties in Zeeland moeten reizen, is het huren van een kleine vergaderzaal op een centrale locatie in de provincie een goed idee. Ook wanneer er op jouw standaardwerkplek te weinig voorzieningen zijn, zoals audiovisueel materiaal, is het fijn dat jouw vergaderzaal compleet is. Ondernemerscentrum Zeeland in Goes begrijpt dat jij het maximale uit je vergadersessies wilt halen, en daarom zijn ons centrum en onze vergaderruimtes voorzien van alle benodigdheden en extra’s. Denk bijvoorbeeld aan gratis wifi, presentatiemateriaal, maar ook aan koffie en thee en een kosteloze parkeergelegenheid. Op deze manier komen jullie niets tekort!

RESERVEER VANDAAG NOG JULLIE RUIMTE

Heb je nog vragen over het huren van onze kleine vergaderzaal? Of wil je juist een wat grotere vergaderzaal reserveren voor meer personen – met dezelfde handige en comfortabele voorzieningen? Laat het gerust aan ons weten via [email protected] en wij informeren je graag over de mogelijkheden. Wil je direct onze grote of kleine vergaderzaal huren? Plaats dan eenvoudig jouw reservering online en wij maken alles voor jullie in orde.